Ik heb toch de verkeerde maat besteld ...


Natuurlijk kan het gebeuren dat de slofjes toch niet passen bij je kindje. Wil je de slofjes ruilen voor een andere maat stuur ons dan even een mailtje onder vermelding van je ordernummer en de maat die je graag retour wilt ontvangen. Wij reserveren of bestellen deze alvast voor je. Knip het verzendlabel dat je bij je bestelling hebt ontvangen uit en plak deze op de zending en verstuur het op eigen kosten retour aan ons.

Je ontvangt van ons een kortingscode t.w.v. respectievelijk € 2,95 of € 4,95 (afhankelijk van de verzendkosten die je zelf hebt betaald) die je kunt gebruiken bij je eerstvolgende bestelling in onze webshop. De kortingscode is geldig tot 2 maanden na uitgifte.

Ik wil mijn bestelling of een deel van mijn bestelling aan jullie retour sturen ...


Is het artikel toch niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dat vinden wij natuurlijk jammer maar daar gaan we natuurlijk niet moeilijk over doen. Stuur ons even een mailtje met je ordernummer en de melding welk(e) produkt(en) retour gestuurd worden. Knip het verzendlabel dat je bij je bestelling hebt gevonden uit en plak dit op de zending en verstuur de zending op eigen kosten.

Je ontvangt van ons een kortingscode t.w.v. respectievelijk € 2,95 of € 4,95 (afhankelijk van de verzendkosten die je zelf hebt betaald) die je kunt gebruiken bij je eerstvolgende bestelling in onze webshop. De kortingscode is geldig tot 2 maanden na uitgifte. Natuurlijk storten we ook het bedrag dat jij ons hebt betaald voor deze bestelling weer terug op je rekening. Mocht je een gedeelte hebben teruggestuurd dan ontvangen je het bedrag van dat artikel retour, stuur je je gehele bestelling aan ons terug dan ontvang je het totale bedrag weer retour, dus inclusief de door jou betaalde verzendkosten.

Nog wat extra huisregeltjes ....

  • We vinden het fijn als de teruggestuurde produkten weer gewoon naar een andere klant gestuurd kunnen worden. Plak dus alsjeblieft geen verzendlabels of andere dingen op de oorspronkelijke verpakking van het produkt. En dan hebben we het over het schoenendoosje bijvoorbeeld. Doe er even een doosje of een papiertje omheen.
     
  • Je hebt bij ons maar liefst 100 dagen de tijd om je producten te retourneren maar 100 dagen is ook echt 100 dagen ;-)
     
  • Ongefrankeerde zendingen kunnen wij helaas niet accepteren. Plak er dus alsjeblieft voldoende porto op, dit scheelt onnodige kosten naderhand. Ongefrankeerde zendingen kunnen niet worden gecrediteerd.
     
  • Zorg alsjeblieft voor een goede verpakking. Het risico van verzending van een retour blijft bij jou dus mocht een zending beschadigd bij ons aankomen kunnen wij je helaas niet crediteren. Uiteraard nemen we in deze gevallen altijd even contact met je op.
     
  • Wil je graag langskomen om het produkt te ruilen of te retourneren? Natuurlijk kan dat, neem even contact met ons op voor het maken van een afspraak.

Onze gegevens ...


In principe versturen we bij elke order een retourlabel maar mochten we dit onverhoopt toch vergeten zijn of heeft je kindje het label in stukjes gescheurd? Geen nood, hieronder volgen onze gegevens:

Retouradres:
Babyslofje-online.nl
afdeling retouren
Molenveld 17
1761 BS  Anna Paulowna

+31(0)223-758489
klantenservice@babyslofje-online.nl
 



| Meer

Onze topmerken

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Betaalmethoden

       

    

    

Contact

Babyslofje-online.nl
Molenveld 17
1761 BS  Anna Paulowna
0223-758489
klantenservice@babyslofje-online.nl
KvK: 37110398
BTW nummer: NL1921.36.410.B01
Bankrekening: NL32RABO0376442123

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    Powered by CCV Shop software webshop